Olvassa el itt, hogyan regisztrálhat az ELITTÁRS oldalra!
Az alábbi oldalon az ELITTÁRS oldalra való bejelentkezéssel kapcsolatos gyakori kérdéseket találja.
Gyorsítótár törlése – miért hasznos ez?
A gyorsítótár arra szolgál, hogy a múltban meglátogatott weboldalakat gyorsabban és könnyebben érhesse el. Így az oldalhoz történő csatlakozás nem tart annyi ideig és kényelmesebbé teszi az interneten történő barangolást. Az egyes weboldalak tartalma, struktúrája és a design folyamatosan változik. Következtetésképpen az előzményekben korábban eltárolt weblap az aktuális adatokat nem tartalmazza. Ez fennakadáshoz, nem megfelelő működéshez vezethet. Ezért ajánljuk Önnek, hogy időközönként törölje a gyorsítótárat, illetve a böngészője előzményeit.
Miért kapok hibaüzenetet a bejelentkezéskor?
Amennyiben problémája adódik a bejelentkezéssel, és ehhez hasonló hibaüzenetet kap:
“Az oldal nem jeleníthető meg” illetve “ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR 107”,
a következő lépések egyikét szükséges megtennie:
1. Frissítse a böngészőjét, töltse le annak a legújabb verzióját (pl. Internet Explorer 9, FireFox)
2. Használja egy másik böngésző aktuális verzióját (Chrome, Opera, FireFox)
3. Aktiválja a TLS-t:
-Internet Explorer:
A Beállítások menü Biztonság csoportjában jelölje be a “TLS 1.0 használata” jelölőnégyzetet.
– FireFox:
Az Eszközök menü/Beállítások Haladó , Titkosítás lapján jelölje be a “TLS 1.0 használata” jelölőnégyzetet.
Elfelejtettem a jelszavam – hogyan tovább?
Ha elfelejtette a jelszavát, kattintson a nyitóoldalon található „Elfelejtette a jelszavát?” menüpontra. Adja meg ott az e-mail címét, amellyel az ELITTÁRS oldalon regisztrált és kattintson az „Új jelszó igénylése” gombra. Ezt követően a megadott e-mail címre küldünk egy levelet, amiben a linkre kattintva megváltoztathatja a jelszavát. Az ELITTÁRS oldalon adja meg e-mail címét és az új jelszavát és jelentkezzen be. Ha a bejelentkezéskor egy esetleges hibaüzenet jelenne meg, kérjük, törölje a böngészője előzményeit és próbálkozzon újra!
Ha a probléma továbbra is fennáll, lépjen kapcsolatba velünk, szívesen állunk rendelkezésére!
Hogyan változtathatom meg a jelszavam?
Ha a jelszavát szeretné megváltoztatni, jelentkezzen be az ELITTÁRS fiókjába, majd kattintson a jobb felső sarokban található „Felhasználói fiók“ „Adataim“ menüpontokra, ahol gyorsan és egyszerűen megváltoztathatja a jelszavát. Kérjük, győződjön meg arról, hogy a választott jelszó eleget tesz a biztonsági követelményeknek!
Amennyiben a kérdésére nem találta meg a választ, kérjük, nézze meg bővebb Súgó oldalainkat!