SAJTÓKÖZLEMÉNY

Berlin, 2016. június 21.

 

Arculatot váltott az ELITTÁRS

Látványos arculatváltáson ment keresztül az ELITTÁRS. Június közepétől új logóval, valamint frissebb, lendületesebb megjelenéssel várja a diplomás és igényes egyedülállókat a társkereső oldal. A korábbi kék dizájn helyett a társkereső minden platformján egy modernebb, barátságosabb zöld szín dominál.

Az anyacég saját design és fejlesztő csapattal hajtotta végre a globális imázsváltást, amelynek keretében egy időben újult meg a magyar ELITTÁRS, valamint a szlovák, belga, holland, dán, finn és norvég társoldalai. A rebrandinget a cégcsoport márciusban kezdte az angol EliteSingles oldallal, majd májusban kiterjesztette a többi angolszász, a francia és a svéd piacokra, ezt követte júniusban az északi és kelet-közép-európai társkereső oldalak dizájnváltása.

A vállalat az utóbbi két évben több mint 20 százalékos éves növekedést tudott elérni, többek között annak köszönhetően, hogy az anyacég angolszász oldalain havonta 215.000 új taggal növekszik a társkeresők száma.

Jeronimo Folgueira, az ELITTÁRS ügyvezetője kifejtette az arculatváltás hátterét: „Vállalatunk nagyon gyorsan növekszik, azt szeretnénk, hogy a márka megjelenése ennek megfelelően tükrözze a piaci pozíciónkat. A modernebb, barátságosabb zöld logónkkal vonzóbbak szeretnénk lenni a célcsoportunk számára, akik továbbra is a diplomás és igényes egyedülállók. Emellett az új megjelenéssel hangsúlyozzuk, hogy elkötelezettek vagyunk amellett, hogy mi nyújtsuk a legjobb felhasználói élményt a prémium online társkeresők piacán. Az asztali verzió, valamint a mobil alkalmazás új dizájnjával további célunk, hogy az új, jobban felismerhető márkánk megtestesítse azt a biztonságos és izgalmas társkereső élményt, amelyet felhasználóink az ELITTÁRS tagokhoz való csatlakozás során élnek át.”

***

A közleményhez kapcsolódó alábbi képek felhasználhatóak a cikkhez. Kattintásra nagy felbontásban elérhetőek.